03 september 2008

I'm back ...

Så er jeg endelig tilbage.
Der er sket så meget de sidste måneder, og jeg ved ikke hvor jeg skal starte og hvor jeg skal slutte.
Men i slutningen af juli var vi en uge på Sardinien. Det var en rigtig dejlig tur. Vi havde super vejr hele ugen. Sol sol sol. Og det er en super smuk ø. Vi (svigermor) lejede en bil, og så kørte vi ellers rundt og så både den nordlige del af øen og den nordvestlige del af øen. Det var super smukt. Med klipper, azurblåt vand og andet godt. Jeg kan starte nu og fortsætte resten af aftenen og i morgen med, med at fortælle hvor dejlig jeg synes den ø er. Men desværre skal jeg også nå et par andre ting i aften. :o)
Men det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger Sardinien. Men men men ... det er altså sidste gang jeg tager på flycamping. Det egner jeg mig altså ikke til. Men Sardinien fra et hotelværelse det er et must-do på min to-do-liste.

August måned er gået med at læse til eksamen i pædagogik og psykologi. Jeg var oppe i slutningen af august, og fik 4 og 2. Jeg var super glad for karakteren og er super glad for nu, at der er de færre eksamener tilbage.

Nu er skolen startet igen. Så igang vi går. Glæder mig meget til jeg skal have matematik for første gang i det nye år i morgen.

Mht. strikkeriet så går det også rigtig godt. Har strikket en bluse til moster Lotte, som desværre nok er blevet en lille smule for lille, men jeg må lige prøve at finde en løsning.
Lige nu er jeg i gang med den Hanne Falkenberg jeg købte på Fanø. Den er super lækker og jeg synes det er sjovt at strikke ud i et. Hendes opskrift er SÅ nem at følge, det er helt vildt. Man skal bare gøre som der står, så er blusen næsten strikket. :-)
Men nu må vi se hvor længe der går endnu. Ellers har jeg et par andre projekter i gang, men det kan I høre mere om når jeg er længere fremme.

Nå, nok for nu. Vil gerne nå at strikke lidt i aften, inden jeg skal i seng. Skal jo tideligt op i morgen.

Vinke vinke ...

Ingen kommentarer: