28 juni 2008

Og sådan gik det til, at jeg slet ikke havde brug for hjælp lige nu alligevel

I går aftes, da vi var velankomne til Jylland, skulle jeg jo lige - stolt - vise min mor mit store værk, med Naiva-blusen.
Det gik så ikke så godt ... for hendes eneste kommentar var, at jeg havde slået alt for stramt op, og derfor trak hele hulmønster-delen skævt. Hvad gør man så??
Ja, min løsning blev den hårde ... jeg trævlede 15 cm hulmønster og 41 cm glat strik op. Hmm ... ikke det fedeste i verdenen, når man nu endelig var kommet så langt.
Det passer så ikke helt, at det var hendes eneste kommentar, for hun syntes, at det jeg havde lavet var rigtig flot, altså lige bortset fra den opslagning. Og hun var da heller ikke super glad, da hun så mig sidde og trævle op.

Nå, men nu er jeg så i gang igen. Og denne gang er der slået op på dobbeltpinde. Så nu håber jeg ikke, at min mors kritiske øje fanger mere på sin vej. Men omvendt så skal det jo også se ordentlig ud. :-)

Ellers ikke rigtig en hel masse nyt ... programmet for den kommende uge er ved at være på plads. Og der er både tid til at have travlt, og tid til at slappe af. Og der er sat 2 timer af hver dag til min opgave. Så mon ikke jeg kan kommet et godt skridt videre??

Vil løbe nu, min kære Bertram har lige fået et hysterisk anfald på Bedstefar, fordi han - altså Bertram - ikke må banke skruetrækkeren ned i deres nylagte gulv.

Ingen kommentarer: