09 juni 2008

Tiden flyver ...

... alt for hurtigt.

Jeg kan slet ikke forstå, at der allerede er gået næsten 3 uger siden jeg skrev sidst. Tiden er bare fløjet afsted, og vi har virkelig haft travlt. Både sammen og hver for sig, har der været mere end rigeligt at se til.

Bertram er kommet på næsespray, øjendråber og astmamedicin. Høfeberen har angrebet ham mindst lige så hårdt som jeg er. Han tager det fantastisk, at han skal have det meste af ansigtet dækket af en maske, og er dygtig til næsesprayen. Men øjendråberne kan han godt undvære. Der er ingen tvivl om, at han synes de er dumme. Og efter jeg prøvede dem i går, kan jeg godt forstå ham. Av av av ... de svier helt ekstemt. Men vi klør på, og satser på at det hele er ovre igen om 1 måned, når pollensæsonen har lagt sig.

Ellers har jeg været syg (faktsik på en af mine fredede tirsdage), men det er der jo ikke noget nyt i, når pollene flyver i luften.

I weekenden var vi hos mine forældre. Vi holdt min fødselsdag for hele familen. Og jeg blev mægtig begavet, så det var jo dejligt.

Jeg kan faktisk ikke rigtig finde ud af, hvad jeg skal skrive, og hvad jeg ikke skal skrive, så måske skulle jeg bare slutte for nu, og så komme videre med dagens huskeliste i stedet?
Det må jeg vidst hellere *vinker*

Ingen kommentarer: