29 april 2008

Endelig lidt på højkant

Puha ... det har været en drøj omgang. Men nu er jeg ved at være på højkant ingen.
Jeg har været helt underdrejet. Feberen har hamret igennem kroppen, hjernen føltes som om den var helt væk og hele kroppen har gjort usigelig ondt ... Influenza er en ond og grum sygdom!

Nu er jeg endelig ved at kunne tænke lidt igen. Ikke at hovedet fungerer 100 % endnu. Koncentrationen og udholdenheden er stadig lettere begrænset. Men til gengæld er feber nu nærmest ikke eksisterende. Dejligt. :o)

Og så er min søde mor her. Hun og jeg skal til København senere, hvor vi skal mødes med nogle af Slangerupstrikkerne og så skal der shoppes (hvem ved måske bliver der også tid at kigge i en bogbutik eller to), hygges, snakkes og grines. Forhåbentlig kan kroppen holde til at være med hele vejen, men hvis ikke, så har jeg da fået hygget de timer det har varet. :o)

Nå, må hellere sørge for at min søde søn spiser sine havregryn med skeen, og ikke med fingrene. Lige nu er der havregryn ud over hele bordet og den håndfuld rosiner der var i grøden er reduceret til 10 resterende, så jeg var nok ikke helt opmærksom nok.

Ingen kommentarer: