09 maj 2008

En mere tvungen hygge ...

Så kalder pinsehyggen i Sommerhuset. Med hele familien og mange af deres venner. Familien er, vel at mærke, Ulrik familie. Og for første gang siden jeg kom ind i den familie, er mine egne forældre ikke repræsenteret i selskabet.
Ved ikke om det er derfor, at jeg meget hellere ville være her hjemme og hygge med Ulrik og Bertram, i stedet for at jeg skal være sammen med 20 mennesker jeg kun ser den ene gang om året?!

Nå, men jeg må jo hellere komme afsted. Men denne pinseplan betyder også, at jeg er uden net indtil søndag aften. Så derfor hører I ikke noget fra mig igen, før mandag i næste uge. Men mon så ikke jeg kan lave et langt indlæg om alt muligt? :-)

Nu vil jeg i hvert fald begynde at pakke de sidste ting i bilen, og så se hvad der sker de næste dage.

God Pinse til alle fra mig til jer!

Ingen kommentarer: