05 maj 2008

Så kan man da heller ikke være mere uheldig ...

Vi er lige kommet hjem fra lægen.
Bertram havde fået nogle mærkelige sår på læben og kinden, og som om det ikke var nok, så var der også pletter på kroppen, og noget der lignede eksem.

Så nu har jeg officielt en søn med mellemørebetændelse, børnesår, skoldkopper og en eller anden virus der giver udslet. Juhu ... Troede faktisk vi havde fået vores portion af sygdom dette forår, men der tog jeg fejl. Så nu skal Bertram være hjemme fra vuggestuen i mindst to uger. Så nu skal der virkelig planlægges. For jeg skal jo læse til min eksamensopgave (som jeg jo fik udsat til august), og så har jeg også lige lidt arbejde der skal klares (pengene er jo meget gode), så Ulrik skal op og tale med sin afdelingsleder i morgen, om mulighederne for frihed i forbindelse med barns sygdom. Og farmor og farfar har lovet at hjælpe, og skulle det gå helt galt, så er der jo også Bedstemor og Bedstefar. Så vi må prøve at få det til at lykkes.

Det eneste jeg VIL med til de næste 2 uger er strikkehygge ved Strikketøsen og så strikkehygge hos mig (hvis de ellers har lyst til at deltage, nu hvor Bertram er syg). Og så har jeg sidst undervisningsgang på seminariet torsdag, og det vil jeg nu også gerne ud og have fuldt udbytte af.

Lidt af hvert fra mig for nu ... Skriver måske mere senere, hvis jeg ellers kan få lov til at få computeren med hjem fra svigerne. Ikke godt at være afhængig, når det er deres man låner.

Ingen kommentarer: