05 maj 2008

Nye bøger

Juhuuuu ... jeg har fået nye bøger ...

Jeg havde bestilt nogle bøger på bilkashoppen.dk og købte et par stykker da jeg var på tour i København med tøzerne og min mor.

Dem jeg købte i København var: Jytte Slente: "Designstrik", Britta Wilfert: "Strik med stil" og "Spirrevipstrik og herlig hækling".
Dem jeg købte på bilkashoppen.dk var: "10 år yngre på 10 uger", "Kernesund mad", "Personskade" af Elisabeth Egholm og "Aldrig mere fri" af Sarah Blædel. Jeg sparede en mindre formue ved at købe dem på bilkashoppen.dk fremfor i boghandleren.
Så den besparelse brugte jeg på endnu en bog, men denne gang købte jeg den i Bilka. Den er af Anna Grue og hedder "Dybt at falde", ikke en bog jeg kender noget til, men jeg glæder mig til at se hvad det er for noget. Man skal jo nogen gange bare springe ud i det, også selvom det er nyt og anderledes.

Strikkebøgerne er også fantastiske. Der er rigtig mange super fede opskrifter - især bøgerne fra Wilfert er helt vildt gode.
"Personskade" er en del af en serie, hvor jeg havde de tre andre. Mens "Aldrig mere fri" er en ny bog i en serie jeg synes rigtig godt om. Så den glæder jeg mig til at komme rigtig igang med.

Nå, det var et lille pip fra mig igen ...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Strikkebøger, strikkebøger, strikkebøger...Det kan man bare ikke få nok af.
Tillykke med bøgerne. OG det var godt at se, at du er kommet på højkant igen. Håber at Lillemanden har det godt.